Salutare! Vă vine să credeți că este deja februarie? Hmmm.

  1. Până la sfârșitul lunii septembrie, Smart Shopping și Local Campaigns vor tranziționa în campanii de Performance Max
  2. Un checklist despre tranziția la Google Analytics 4 pe care îl puteți folosi în perioada următoare astfel încât să verificați dacă datele preluate sunt corecte
  3. 4 strategii ușor de implementat pentru a fideliza clienții
  4. Câteva trenduri de urmărit, nu neapărat de implementat în 2022 🙂
  5. O opinie mai optimistă despre cum lucrurile în digital marketing în perioada următoare vor sta din ce în ce mai bine
  6. Câteva modalități mai simple de a urmări rezultatele campaniilor de Facebook (dacă verificați direct din platforma de Business Manager)
  7. Și cum să folosiți funcția de Optimize for Person în Facebook Ads

Poate știți discuția despre Neil Young și despre faptul că și-a retras toată muzica de pe Spotify. În cazul în care nu știți, puteți afla aici contextul despre asta și despre Joe Rogan. Și dacă știți deja, poate vreți mai multe detalii.