Categorii articole:

7 pe săptămână #109

Salut! Înainte de toate, revin cu un program pentru podcast, în caz că erați curioși. Va fi o dată la două săptămâni, deci ne auzim săptămâna viitoare, până atunci, doar ne citim.

  1. Performance Plannerul din Google Ads  are parte de alte update-uri la începutul de an https://bit.ly/3aLFgpe
  2. Un articol despre bounce rate și dacă Google Analytics arată întotdeauna corect acest metric https://bit.ly/2votLE9
  3. 4 acțiuni pe care le poți face pentru a crește brandul în online. Aveți un exemplu de brand book de urmat? https://bit.ly/3aHKGSc
  4. 4 pași către digital marketing cu însemnătate. Sau cum se traduce „mindful digital marketing” https://bit.ly/2GlWdsq
  5. Facebook amână momentul în care vom avea ad-uri pe WhatsApp https://bit.ly/37v8C9x
  6. O modalitate de a folosi Facebook Message Ads pentru a obține lead-uri https://bit.ly/30UOjzL
  7. 5 pași pentru a crea anunțul perfect în Facebook Ads https://bit.ly/2tT9VjN

Iar în final, un articol despre burnout, tehnologie și cum depășim momentul în care ne-am săturat să fim obosiți https://bbc.in/2U0o7SS

7 pe săptămână #108

Salut! Au trecut doar două săptămâni, dar o să fiu sincer cu voi, le-am simțit de parcă au fost măcar o lună! Sper că nu a fost doar sentimentul meu izolat, totuși!

  1. Google Ads introduce Bid Simulator pentru smart bidding https://bit.ly/2v4OKf2
  2. Hotjar oferă mai multe resurse pentru UX – despre funnel, chestionare și înțelegerea consumatorului https://bit.ly/2sDzl4n
  3. Trendurile din ecommerce din 2020 și cum le putem pune în aplicare https://bit.ly/2G3GmhU
  4. Google se pregătește să nu mai ofere support pentru third-party cookies https://bit.ly/30CULLq
  5. 3 trenduri de luat în calcul în social media în 2020 https://bit.ly/2TFvjUc
  6. Cum poți controla mai bine placementurile pe Facebook Ads  https://bit.ly/2NK4Lxw
  7. Și câteva audiențe de Lookalike pe care le putem realiza în Facebook Ads anul acesta https://bit.ly/2RvEjbY

Extra, un articol de la Harvard Business Review, despre mindsetul de care are nevoie un lider într-o organizație pentru a aduce rezultate https://bit.ly/2G5TEdT

7 pe săptămână #107

Salut, am revenit cu al doilea 7pesăptămână de anul ăsta, iar noi deja ne-am intrat în ritm și suntem pregătiți pentru un douăzeci-douăzeci plin de succesuri!

  1. Ce poți învăța din 10M de euro investiți în Google Ads și Facebook Ads https://bit.ly/36LRoEz
  2. Cum poți folosi Google Analytics ca pe un tool de UX https://bit.ly/30c72X2
  3. Cum să îți crești business-ul de ecommerce simplu și eficient https://bit.ly/2R7UIDg
  4. Cum evoluează digital marketing în video marketing https://bit.ly/30ifAvB
  5. Facebook a adăugat un nou tab în zona de Page Tools cu numele de „Page Management History” https://bit.ly/2QJ7DfM
  6. Cum să targetezi doar anumite device-uri pe Instagram sau Facebook https://bit.ly/382E8vt
  7. Și un ghid despre metricii din Facebook Ads updatat pentru 2020 https://bit.ly/2tVm7QE

Iar știrea extra este despre cum managerii pot identifica și crește angajați https://bit.ly/2TiLWoK

Better World 2019 și planuri pentru 2020

Cum am schimbat în bine măcar puțin lumea în care trăim

Programul Better World a început din dorința de a da ceva înapoi comunității. Am fi putut planta copaci, dona lucruri, haine, bani, face voluntariat în multe locuri însă impactul nostru ar fi fost totuși limitat. Așa că am decis să oferim înapoi societății ceea ce știm noi să facem cel mai bine: perfromance media și webanalytics celor care pot face mult mai mult bine decât noi: ONG-urilor. 

Inițial am avut 10 locuri disponibile la care au aplicat peste 100 de ONG-uri. A fost un număr foarte mare de cereri fapt ce ne-a arătat că inițiativa noastră este una care vine pe o nevoie mare în piață. Așa că în cele din urmă am ales mai mult de 10 ONG-uri, 15 la număr și am avut alte 2 sesiuni de training pentru încă 10 ONG-uri; în total am ajutat 25 de ONG-uri cu training-uri, setup de Google Ads Grants, setup de webanalytics, campanii de performance media și cel mai important, explicarea datelor și a structurii campaniilor construite de noi astfel încât după acest an de support ONG-urile să poată prelua singure partea de mentenanță a campaniilor de performance media. 

Programul a fost destul de simplu structurat: a început cu o oră de consultanță despre starea inițială și contextul în care se află, mai apoi partea de linking și setup făcută de noi, mai apoi o altă întâlnire în care am discutat nevoile lor de promovare online și mai apoi dezvoltarea campaniilor de noi. În vară a existat o altă sesiune de workshop aplicat în care fiecare specialist a prezentat rezultatele obținute până atunci în campanii și cum pot fi mai apoi folosite datele pentru ca toate cauzele ONG-urilor să capete mai multă tracțiune și sponsorizări mai mari. 

A fost un program din care am avut foarte multe de învățat. Am aflat de nevoia foarte mare de digitalizare dar mai ales de îndrumare în ceea ce privește soluțiile pe care ar trebui să le folosească. Există foarte multe tool-uri, foarte multe resurse online iar rolul nostru a fost acela de a le prioritiza și de a se axa pe cele mai importante inițial: Google Ads Grants, Google Analytics, retargeting, Youtube Ads, Facebook Ads. Mai apoi am văzut nevoia foarte mare în ceea ce privește campaniile de granturi din Google Ads. Aici i-am ajutat cu întreg procesul de aplicare și explicat cum să își poată mențină Grantul activ. Pentru această ultimă parte, care este și cea mai provocatoare am avut și un webinar în parteneriat cu cei de la TechSoup în care am explicat toate aceste etape. Am mai învățat și faptul că uneori comunicarea poate fi destul de deficitară dacă nu există o persoană dedicată din partea ONG-ului pe tot ceea ce ține de comunicare online. De aceea recomandăm să existe o persoană dedicată pentru partea de digital; dacă nu poate fi internalizată atunci măcar în regim de freelance o persoană cu experiență care să poată coordona proiectele în digital; Oana Groza are un proiect foarte fain, Stories of Good, unde îți poți găsi ‘perechea’ într-o comunitate foarte mare de specialiști: de la designeri și copywriteri la specialiști în media și SEO, în acest grup de Facebook. 

A fost un an intens, cu foarte multe multe proiecte la care am ajutat și vrem să credem că am avut un impact pozitiv campaniile pe care le-am derulat prin creșterea donațiilor pe care fiecare ONG pe care l-am avut în program le-a înregistrat. Iar acest lucru nu ar fi fost posibil fără echipa de specialiști Mavericks care s-a implicat în proiect: Andra Negru, Mădălina Șerbănescu, Răzvan Cojan, Dinu Dumitriu, Vanesa Panait.

Așa că anul acesta continuăm eforturile. Vom derula episodul următor din programul nostru Better World. De data aceasta atenția noastră merge către afacerile sociale; adică către acei antreprenori care nu fug după profit și îmbogățire rapidă ci își îndreaptă întâi atenția către o anumită categorie defavorizată dintr-o zonă care are nevoie foarte mult de ajutor. Dacă ai o afacere socială, aplică în programul Better World 2020 și hai să te ajutăm să crești și mai mult, și mai frumos în 2020. Dacă știi pe cineva care are o afacere socială, trimite-i acest link și spune-i să aplice. Dacă nu ai o afacere socială, nici nu știi pe cineva care are și un simplu share ajută. Ajută-ne să facem bine împreună și anul acesta. Let’s create a better world together! Aplică aici: https://mavericks.ro/better-world

7 pe săptămână #106

Salut! Ne-am întors plini de energie la birou și abia așteptăm să zburăm prin 2020 cu viteză maximă!

  1. Comings and Goings la nivel de Paid Search în anul ce tocmai a venit pe Google și Bing https://bit.ly/39QNdt0
  2. Un ghid despre cum să urmărim traficul din Facebook Ads în Google Analytics https://bit.ly/35p3Bxh
  3. Care sunt trendurile ce vor apărea mai mult în 2020? Aparent recommerce-ul. 🙂 https://bit.ly/35saPRb
  4. 8 trend-uri din digital marketing de ținut cont anul acesta https://bit.ly/36sAzyf
  5. DeepFake este noua modă pe Snapchat și TikTok https://bit.ly/2ZYGj07
  6. Un How-To complex despre Stories Ads, fie că este vorba despre Facebook sau Instagram https://bit.ly/2twtrlI
  7. Și un top 10 al articolelor despre digital marketing lansat de cei de la CMS  https://bit.ly/2QqkjIf

Un articol despre cannabis destul de scurt și despre cum legalizarea ei duce la schimbări în anumite industrii https://bit.ly/2QLv7jn