Mavericks este o stare de spirit; un spirit liber care pune mereu la îndoială și provoacă legile nescrise, cutumele și acel ‘așa se face’. Pentru că a fi Mavericks implică curaj dus la extrem și asumarea deciziilor în care crezi și pe care vrei să le provoci mereu. Mavericks. Nu ne mulțumim niciodată cu rezultatul pe care l-am obținut, cu îndeplinirea unor obiective punctuale. Ne gândim deja la pasul următor și încercăm mereu să ne autodepășim. Nu gândim în coordonatele atât se poate, nu se poate mai mult sau am atins limita. Pentru unii sky is the limit; noi am depășit această limită și atacăm ceea ce este dincolo de familiarul cer. Părăsim zona de confort tocmai pentru a inova și a găsi noi perspective din care să privim campaniile de performance media.

Nu începem de la zero. Plecăm în acest nou drum cu o experiență de 2 milioane de euro bugete gestionate în campaniile de performance media pentru mai mult de 150 de clienți din peste 100 de domenii de activitate diferite. Am avut și avem în grijă bugete de la 300 de euro pe lună la zeci de mii de euro pentru campanii punctuală astfel că avem mereu în minte maximizarea rezultatelor și îndeplinirea tuturor obiectivelor campaniilor tale de performance media.

Nu suntem cea mai, cei mai, nu avem cele mai. Suntem Mavericks, ne place să fim challangeri. Ne place să plecăm de pe poziții inferioare și să terminăm mai apoi cursa în primele rezultate. Plecăm la drum în formație de trei, cu Andra și Andrei alături de mine, și avem o dorință foarte mare de a ne dezvolta, de a găsi noi forme de aplicare a know how-ului nostru, o curiozitate nelimitată în tot ceea ce înseamnă contexte și rezultate și ne dorim mereu mai mult. În universul Mavericks nu există plafornare și nici sentimentul de prejudecată. Fiecare nou client este un nou drum, o nouă călătorie de unde explorăm noi teritorii și pentru care punem în aplicare strategii diferite de performance media.

Nu promitem mai mult decât putem face. Analizăm obiectiv campaniile noastre și încercăm să învățăm după fiecare lună lucruri noi și alte abordări care aduc rezultate și mai bune. Ne stabilim benchmark-uri pe care mai apoi încercăm să le depășim. Credem în ceea ce facem și credem în ceea ce promovăm pentru clienții noștri.

Dar gata. Am scris suficient. Deși aș mai avea atât de multe să îți spun. Revenim la campaniile noastre de performance și încercăm să livrăm cele mai bune rezultate posibile. Tot ceea ce ne va atrage atenția, tot ceea ce observăm că funcționează și aduce rezultate mai bune o să împărtășim și cu voi aici, pe blog. Așa că abonează-te la newsletter și rămâi în contact cu expediția noastră, a trei Mavericks într-un univers care are atât de multe de spus și arătat.

Închei aici această primă transmisiune. Nu înainte să îți mulțumesc că ești alături de noi încă de la început.

Publicat de Dragos

General Manager la Mavericks și trainer de digital marketing în mai multe proiecte educaționale.