Salut! Ne întoarcem de la The Power of Storytelling cu pozitivitate, cunoștiințe noi și dorința de a depăși limitele. Un eveniment pe care îl recomand cu drag, chiar dacă nu este despre performance sau digital marketing în mod expres.
- Affinity Audiences in Google Search și Youtube. Pregătiți-vă să targetați audiența de Crăciun în perioada de Black Friday
- O discuție despre Google Analytics și cum Analytics nu îți poate spune chiar totul despre audiențe
- Revenue-ul retailerilor din ecommerce este de doar 10% din totalul vânzărilor. Și niște idei scurte pentru un ecommerce
- O discuție ce nu ne afectează momentan, dar merită luată în calcul. Amazon va crește cu 65% la nivel de revenue până în 2021, iar asta va afecta Google foarte mult în SUA, fiind un competitor important pentru search
- Un articol despre influencer marketing și cum ar trebui abordați de către clienți sau agenții
- Un ghid complet despre Google Shopping – de la merchant centre la feed, la optimizarea campaniilor
- Google Ads oferă un nou metric – Conversion by time. Și vă las pe voi să descoperiți despre ce e vorba
Și la articolul extra, o știre de pe quartz.com despre NASA și ce au mai făcut ei (nu, nu au mai zburat pe lună)