Salut! Săptămâna asta sunt ușor nostalgic. Mâine începe facultatea, iar eu iarna asta nu o să mai am parte de sesiuni, examene și restanțe… În orice caz, știrile sunt cele de mai jos, și anunț de pe acum că eu vreau să fiu sixth sense analyt.
- Începem cu ultimele update-uri din Facebook Ads (și nu numai) –
- Un articol despre înțelegerea comportamentului consumatorului pe site, scris de cei de la Hotjar. Este explicat foarte bine termenul de „user behaviour” și cum poate fi acesta urmărit
- Google lansează Play Pass, un serviciu de acces la aplicații și jocuri fără ads
- Deși suntem în era automatizării, mai pot apărea locuri noi de muncă în digital marketing. Cine se simte de aici „Sixth sense analyst”?
- 15 modalități de ați optimiza site-ul pentru a-ți îmbunătăți strategiile de marketing
- Cum îți poți crea metrici custom în rapoartele din Facebook Ads
- Cât la sută este trafic organic și cât este plătit în funcție de verticală?
Iar la articolul extra al săptămânii, o discuție despre racheta SpaceX, racheta lui Elon Musk și despre cât de mult îmi doresc eu un Nintendo Switch… Bine, doar despre Elon Musk. Enjoy!