Salut, începem săptămâna așa cum v-am obișnuit, cu cele 7 știri pe săptămână, una pentru fiecare zi.
- Buget vs Bids în Google Ads. O analiză făcută de cei de la wordstream în care o să aflăm cum influențează bugetul zilnic per campanie și bid-ul. Un mic spoiler. Recomandarea celor de la Wordstream este să automatizăm cu precauție
- Cum să analizăm audiențele din Google Analytics
- Trend-urile pe care le preconizează cei de la Search Engine Journal în luna cadourilor în campaniile de performance media https://selnd.com/2DAVp2D
- Instagram se pregătește să elimine like-urilor și followerii ce vin din aplicațiile 3rd party
- De ce să folosim Facebook Groups în creșterea business-ului https://mklnd.com/2QiJfm4
- Youtube se pregătește să testeze afișarea a două ad-uri înainte de un video
- Și unde se pregătesc marketerii din digital să investească în 2019
Iar dacă ați ajuns până aici, presupun că vreți să aflați și despre știrea extra a săptămânii. Să intrăm în spiritul sărbătorilor, vă lăsăm cu acest articol despre pattern-urile norvegiene de pe pulovere ce au schimbat iernile