Salut, începem săptămâna așa cum v-am obișnuit, cu cele 7  știri pe săptămână, una pentru fiecare zi.

  1. Buget vs Bids în Google Ads. O analiză făcută de cei de la wordstream în care o să aflăm cum influențează bugetul zilnic per campanie și bid-ul. Un mic spoiler. Recomandarea celor de la Wordstream este să automatizăm cu precauție 
  2. Cum să analizăm audiențele din Google Analytics
  3. Trend-urile pe care le preconizează cei de la Search Engine Journal în luna cadourilor în campaniile de performance media https://selnd.com/2DAVp2D
  4. Instagram se pregătește să elimine like-urilor și followerii ce vin din aplicațiile 3rd party
  5. De ce să folosim Facebook Groups în creșterea business-ului https://mklnd.com/2QiJfm4
  6. Youtube se pregătește să testeze afișarea a două ad-uri înainte de un video
  7. Și unde se pregătesc marketerii din digital să investească în 2019

Iar dacă ați ajuns până aici, presupun că vreți să aflați și despre știrea extra a săptămânii. Să intrăm în spiritul sărbătorilor, vă lăsăm cu acest articol despre pattern-urile norvegiene de pe pulovere ce au schimbat iernile