Hei, acum a început școala, iar Mavericks stă în prima bancă și a terminat tema de vacanță. Am venit cu ultimele știri din performance media și digital pe care sperăm să le citiți cu plăcere.
- Apar primele schimbări în Google Ads privind exact match, ce va include din acest moment și variații ale cuvintelor cheie.
- Află anomaliile de consum din interiorul campaniilor de Google Ads cu ajutorul scripturilor. https://mklnd.com/2MZ68Ko
- Apar schimbări de metrici la nivelul Ads Manager-ului oferit de Facebook, precum și schimbări la nivelul platformei. https://mklnd.com/2wRYIgZ
- Cine te ajută mai mult la nivel de engagement? O pagină de Facebook sau un Facebook Group?
- O analiză asupra a peste 43 de milioane de postări făcute de 20,000 de branduri.
- 10 motive pentru care nu reușești să aduci oameni noi pe contul tău de Instagram.
- Snapchat se pregătește să țină webinars despre modul în care poți folosi platforma pentru advertising.
Iar pentru articolul extra al săptămânii, află cum te poți descurca cu stresul, mai ales acum, când a început școala