Doi cosmonauți pentru o nouă misiune

Au trecut mai mult de 15 luni de când am început expediția spre noi orizonturi ale campaniilor de promovare bazate pe performanță și echipajul Mavericks are nevoie de încă 2 cosmonauți. Suntem în prezent 6 mavericks în echipaj și coordonăm împreună 41 de clienți care vor să ajungă în galaxii cât mai îndepărtate. Ne căutăm alți doi colegi excesiv de curioși și dornici de învățare.

Nu ai nevoie de experiență în universul marketingului online, ai nevoie doar de combustibil. Adică de curiozitate. Aselenizăm împreună teritoriile noi de cucerit din performance, deci nu îți face griji pentru asta.

Nu ai nevoie nici de CV. Nu vrem să analizăm 543 de cuvinte scrise formal într-un document Word. Noi nu ne formalizăm și nu putem să îți cerem ție asta. Poți aplica doar cu adresa de mail după care începem deja primele antrenamente pentru postul de cosmonaut.

Nu trebuie să pregătești nimic. Vei avea de trecut trei probe în care să te cunoaștem mai bine plus un interviu cu mine. Atât de simplu.

Un mare bonus pentru cei care au deja o certificare AdWords, Facebook sau Atelierul Digital. Orice prezență la conferințe despre marketing online la care ai participat, fie ele aici, pe Pământ, sau în orice altă galaxie ajută. Ajută dar nu garantează nimic.


Vrem doi cosmonauți cu personalitate, curioși și cu dorință mare de învățare. Căutăm un echipaj pregătit pentru o cursă e lungă, plină de provocări cu multe cifre, rate de click și conversii dar și cu multe peisaje fabuloase unde poți vedea creativitatea ta dezlănțuită în copy-uri câștigătoare și targetări complexe.

Aplică aici și începe pregătirile pentru o expediție de ani lumină în galaxia campaniilor de performance media!

Ne spui prenumele și adresa de mail și mai apoi vei primi trei provocări de rezolvat. Treci peste aceste quest-uri și vii la interviu. După care dacă totul merge conform planului te chemăm să ni te alături în echipajul Mavericks.

Aplicațiile se închid pe 30 ianuarie la ora 11.30.

7pesăptămână #3

O nouă zi de luni, alte 7 articole din zilele trecute cu informații din performance media și digital marketing, care sperăm să vă fie utile:

  1. Trendurile din zona tech în anul 2018: algoritmi, inteligență artificială, e-commerce și multe altele. – http://bit.do/mvrks31
  2. Un articol foarte bun cu statistici worldwide asupra căutărilor online. Peste 77% dintre acestea pe Google, iar restul pe alte motoare de căutare. Cel mai bun CTR (3.4%) îl au site-urile de Dating, urmate de Finanțe (2.65%), Business-to-Business (2.55%), serviciile de consum (2.40%), și site-urile de tech(2.38%). – http://bit.do/mvrks32
  3. Previziuni pentru 2018 în relația branduri-public. – http://bit.do/mvrks33
  4. Valoarea cumpărăturilor online România în anul 2017 a ajuns la 2,8 miliarde de euro, cu peste 40% mai mult decât în 2016. Și numărul de magazine a crescut de la 5 mii la peste 7 mii. – http://bit.do/mvrks34
  5. 10 webdesign tips&tricks de care să ții cont pentru o rată de conversie a site-ului mai bună. – http://bit.do/mvrks35
  6. O listă cu modificările prin care suita Google Analytics a trecut în 2017. – http://bit.do/mvrks36
  7. Microsoft România a lansat o invitație către ONG-urile cu experiență în educație pentru  a deveni parteneri în creșterea competențelor digitale ale copiilor din România. – http://bit.do/mvrks37

Pentru cei care citesc până aici, iată și recomandarea de articol non-digital marketing, despre cum lucrurile de calitate și ideile bune au nevoie (în special) de liniște. – http://bit.do/mvrks38

7 pe săptămână #2

Revenim cu alte 7 articole din zilele trecute cu informații din performance media și digital marketing. Astăzi e foarte mult cu cifre și cu multe sfaturi pentru o rată de conversie cât mai bună în 2018.

  1. 25 de predicții pentru 2018 pe cele mai importante rețele de socializare. http://bit.do/Mvrks21a + 1 x webinar despre viitorul pay-per-click marketing. http://bit.do/Mvrks21b
  2. 9 tactici pentru o strategie de comunicare eficientă pe Facebook. – http://bit.do/Mvrks22
  3. 4 lucruri care îți pot crește vizibilitatea site-ului. – http://bit.do/Mvrks23
  4. 10 lecții pe care le putem învăța de la Amazon pentru a obține mai multe tranzacții. – http://bit.do/Mvrks24
  5. 7 sfaturi pentru a atrage mai mulți followeri pe Instagram-ul tău. – http://bit.do/Mvrks25
  6. 12 factori SEO esențiali de care ar trebui să țineți cont (și) în 2018. – http://bit.do/Mvrks26
  7. 3 sferturi dintre clienți consideră returul gratuit un beneficiu important –  http://bit.do/Mvrks27a . Iată și 10 pași pe care-i puteți urma pentru a asigura clenților o experiență plăcută a despachetării produselor. – http://bit.do/Mvrks27b

Avem ca întodeauna și o recomandare de articol non-digital marketing, Yuval Noah Harari despre problema crucială a joburilor din viitor, în timp ce parte din cele actuale vor fi înlocuite de roboți. – http://bit.do/Mvrks28

7 pe săptămână #1

Salutări din racheta Mavericks! Aici Paul, unul dintre cei mai noi membri ai echipajului. Începând de azi, la fiecare început de săptămână veți găsi pe blog o serie de ultrascurte cu informații recente  din performance media și digital marketing. 

Cam fix #7pesăptămână. 

  1. Marketingul digital prin influenceri a crescut de 90 de ori între 2013 și 2016. Iată 7 tendințe ale acestuia care vor domina în anul 2018. – http://bit.ly/2hErqL0
  2. Avem și trendurile anului 2018 în pay per click marketing de la 25 de experți din domeniu. Machine learning, audience management, voice search și multe altele, explicate și puse în context. – http://bit.ly/2k8WnYH
  3. Aproape jumătate dintre tranzacțiile ecommerce din SUA au fost realizate pe Amazon.http://bit.ly/2yHGH84
  4. Facebook își va modifica algoritmul astfel încât să sancționeze paginile care se bazează pe clickbait pentru a-și crește engagement-ul. – http://bit.ly/2yRQhBq
  5. Cele mai urmărite celebrități și cele mai utilizate hashtag-uri  pe Instagram în anul ce a trecut – http://bit.ly/2BnK021 . În plus, de acum vor putea fi urmărite și hashtag-uri. – http://bit.ly/2AeB3rH
  6. 13 elemente ce pot îmbunătăți un landing page și implicit aduce mai multe conversii din site. – http://bit.ly/2o13CqK
  7. Care au fost cei mai căutați termeni românești pe Google în 2017 – http://bit.ly/2DgvBXk .

Bonus: o recomandare de articol non-digital marketing din partea Mavericks: o prezentare în cifre a României în anul 2017, realizată de Institutul Național de Statistică –  http://bit.ly/2Bca3Ni .

1 an de Mavericks

A trecut un an de Mavericks. Cum a trecut? Când a trecut? Intens și repede aș spune eu dar i-am întrebat și pe colegii mei cum a fost primul an de Mavericks sau pentru cei mai proaspeți în a fi diferiți și outlier-i cum se simt de cânt sunt în naveta Mavericks. Gândurile și trăirile lor cât se poate de necenzurate, cu tot cu msspelled-uri 🙂 

Andra Negru
13403203_10206207694497932_1624202537686921113_o
Știi senzația aceea pe care o ai când te urci într-un roller coaster pentru prima dată? Când ești super entuziasmat de ce urmează să faci și nu mai poți de nerăbdare să pornească? Sau senzația după ce pornești la drum și te cuprinde frica în cădere și apoi entuziasmul la urcare. Sau în timpul cursei când ai parte de un cumul de sentimente și trăiri pe care le întâmpini cu brațele deschise pentru că vrei să trăiești această experiență la 100%? Și partea cea mai tristă, când ajungi la final și nu îți dai seama când a trecut timpul pentru că ai fost prea prins să trăiești la maxim fiecare moment pe care l-ai petrecut acolo și ti-a plăcut la maxim?

Așa mă simt eu acum când îmi dau seama că a trecut deja un an de când m-am urcat în acest roller coaster. Am urcat la bord plină de entuziasm și am pornit în cea mai awesome cursă în care m-am urcat vreodată. Am plecat de la câteva cuvinte cheie și match type-uri puse aiurea, la campanii stângace și mail-uri de câteva cuvinte scrise în câteva ore și am ajuns un an mai târziu cu sute de campanii, zeci de strategii diferite, idei, rapoarte și mail-uri în spate. Un an în care mi-a fost frică la începutul fiecărei etape, am învățat, m-am bucurat să văd rezultatele la fiecare final, mi-am luat câte o lecție din fiecare lucru pe care l-am făcut, m-am bucurat la maxim de fiecare moment și m-am îmbogățit cu 5 prieteni.

A fost un an care a început cu entuziasm și nerăbdare și care continuă exact la fel cum a început: cu entuziasm și nerăbdare să văd în ce direcții mă va duce în continuare.

Andrei Manole

landscap

My god. Știți toate clișeele acelea cu: doamne ce repede a trecut anul ăsta? Păi chiar așa e! Și îmi dau seama că a trecut un an, nu pentru că m-am uitat în calendar și am văzut că suntem în septembrie, ci pentru că mi-am amintit că în curând vine peste noi Black Friday;puțin trist că asta m-a triggerit, dar doar e revelionul ppc-iștilor nu? 🙂

Mă uit la noi și chiar sunt mândru unde am ajuns cu toții. Văd cât de sănătos am crescut în ultimul an și cât de cool am devenit, cum am pornit la drum 3 omuleți care nu știau nimic unul despre celălalt ajungând acum la 6 membri în racheta Mavericks. Și aici chiar m-am simtit ca într-o călătorie spațială, pentru că m-am dezvoltat și am căpătat atâta experiență într-un an, cât ar fi fost pe Pământ vreo 5. Și acesta e lucrul cel mai important pentru mine: că am avut multe bucurii, am amintiri faine, haioase dar am și trecut prin încercări foarte grele, fiind aici și acum mai puternic, mai matur, înconjurat de niște oameni foarte mișto. Suntem focusați să oprim racheta Mavericks poate doar pentru realimentare 🙂 #doamneajuta

Mădălina Șerbănescu

IMG_4433

Misiunea mea în echipa Mavericks a început cu mult înainte de a-i cunoaște, din momentul în care am decis că vreau să găsesc altă rachetă și altă misiune, înspre o complet altă Galaxie. Sau mai pe șleau, în momentul în care am decis să las în spate drumul pe care îl urmam de mai bine de 4 ani, acela de analist comportamental și lucrul cu copiii diagnosticați cu tulburări din spectrul autist. 4 ani în care m-am jucat și am crescut alături de copii minunați, care m-au învățat cine sunt, care îmi sunt defectele și limitele, dar și ce am de oferit mai frumos.
Când am pornit pe noul drum am decis că, mai mult decât orice, vreau să găsesc un locșor cu oameni faini. Căutam un licăr de „je ne sais quoi”, nu doar un loc din care să mă grăbesc să pleac la final de program.
Din momentul în care am primit primul email de la Mavericks și până în ziua interviului știam totul despre cei 3 curajoși. Astfel, martie s-a sfârșit cu un început. Cei trei curajoși erau acum 5, iar eu mă număram printre ei.

Zis și făcut, de aici povestea mea s-a scris printre training-uri zilnice, materiale și live-uri Adwords, examene de certificare și o mulțime de „bunătățuri”. Da, avem o mică problemă, suntem foarte darnici. Azi aduce Dragoș fructe și miere, mâine ne trezim cu negrese, peste două zile este vremea să gustăm dulceața de nuci a buncii lui Paul. Și dulceața e delicoasă cu iaurt, așa că Dragoș cumpără un bax. Și când se termină bunătate de dulceață aduc eu proaspătă de la mama. Să nu uităm de jeleurile Andrei, 3 pungi direct din Germania. Nu mai continui, înțelegeți, la noi se lasă cu ospăț măcar o dată pe săptămână.
Și uite așa, tiptil dar sigur, au trecut 6 luni pentru mine în Mavericks. Îmi dau seama că pentru ei este un an și poate suna puțin, but they’ve already accomplished so much in so little time.
Mă uit la noi cei de acum și îmi dau seama încă o dată că, oricât de deschiși am fi, avem nevoie de timp pentru a cunoaște și pentru a ne accepta unii altora particularitățile, nevoile, poveștile. Iar când prieteniile încep să se lege, când încep să apară glumele pe care doar noi le înțelegem și munca în echipă, atunci știm că facem ce trebuie și că mai e rost de o noapte de Board Games ca să se așeze și mai bine.

Paul, blând și hotărât, mereu cu un articol nou sau o bârfă politică la îndemână, și cu playlistul parcă gândit pentru noi toți.
Andi, care are un fel aparte de a explica orice, clar și cu răbdare, precum și cu o îndemânare actoricească.
Andra, cea mai carismatică dintre noi toți, mereu cu câte o glumă, mișcare de dans sau grimasă haioasă pregătită.
Alex, noul nostru coleg, un tip atât de cald și haios, mereu pregătit cu o poveste sau un pachet de Oreo. Să mai spun că face și cea mai bună cafea?!
Dragoș, cel de la care am învățat tot ce știu și care trage de noi în continuare să învățăm cât mai mult. Mă uimește mereu cu puterea lui de lucru și, poate și mai mult, cu grija pe care ne-o poartă.

Alături de ai mei cosmonauți am învățat că vârsta este doar un număr care nu impune limite în ceea ce poți să înveți și să realizezi, iar ei sunt exemplul viu al reușitei.

Paul Răcianu

12419231_1144114552273778_6460591156545687217_o

Încă nu realizez cum am ajuns aici, cum Dragoș, Andra și Andi au ales să fiu parte din Mavericks.
Recunosc, în prima zi nu realizam ce drum lung ne așteaptă și cât de tare ne vom apropia unii de alții în doar 6 luni. Nu îmi imaginam nici cât de multe lucruri voi fi învățat până acum și continui să învăț zilnic. Mereu învăț lucruri noi și simt cum mă schimb în mai bine cu fiecare zi ce trece.

Mavericks este despre performanță. Pe toate planurile. Luăm în serios ceea ce facem, dar nu uităm să ne simțim bine.
Avem grijă de clienții noștri, de task-urile pe care le avem, dar mai ales unii de alții. Și mi se pare minunat acest lucru.

Nu cred că m-aș fi putut afla într-un loc mai awesome decât Mavericks acum. Scuze, am vrut să spun Familia Mavericks.

Mulțumesc, Dragoș, Andra, Mădălina, Andi, Alex!

5. Alexandru Dumitrescu

1380222_664308216926621_1508149332_n

Gânduri despre Mavericks…
1) Am criticat Mavericks când am auzit de la Dragoș numele prima dată (da, am fost sceptic),
acum îmi sună foarte firesc.
2) Am admirat curajul lui Dragoș când a decis să facă acest pas, însă am criticat timing-ul ales.
3) I-am spus lui Dragoș ”da, vreau să te ajut”, deși simțeam și încă simt că el este cel care mă
ajută.

Și acum punctul mai lung…
4) Am venit la Mavericks fiind sigur că știu ce trebuie făcut să meargă totul bine într-un Start-
up…
Am crezut că experiența mea este suficientă, deși știam că fiecare organizație are particularitățile ei,
Mavericks a reușit să mă surprindă. Dinamism cu reguli foarte bine conturate dar care oferă o
libertate pe care rar o întâlnești într-o companie (sau cum spuneau părinții noștri: ”la patron”).
Am descoperit că particularitățile sunt mai multe decât în alte start-up- uri sau cel puțin așa îmi par
mie. Principalul lucru care mi-a atras atenția este dinamica de creștere și nu mă refer la indicatori
economico-financiari sau număr de clienți, ci la colegii mei, pe care îi văd curioși și dornici să crească
cu ajutorul Mavericks. Toate evoluează de la o zi la alta, iar eu sunt uimit de ritmul în care se
întâmplă lucrurile și sunt mândru că sunt implicat și pot să-mi aduc contribuția.