Spatial thanks to everybody on board. 2 light years of wicked performance media

13 septembrie 2018. 2 ani de Mavericks. 2 ani în care am crescut, ne-am dezvoltat, ne-am maturizat, am evoluat, ne-am schimbat și bucurat de performance media.

M-am tot gândit despre ce să scriu, cum să scriu, despre ce să vorbesc în acest articol. Ce aș putea să vă spun? Cifră de afaceri, număr de clienți, bugete gestionate, rată de conversie sau revenue? Nu cred, nu despre asta este vorba ci mai degrabă despre un sentiment de gratitudine și mulțumire pentru tot ceea ce s-a construit organic, pentru ecosistemul Mavericks.

După 2 ani în care am cunoscut sute de persoane și am discutat cu zeci de business-uri și am ținut prezentări pentru alte sute de persoane tot ceea ce rămâne este relația, conexiunea pe care o ai cu cei cu care vorbești. M-am conectat, emoționat, mi-a păsat și m-am consumat alături de oamenii cu care am intrat în contact în acești 2 ani și m-au învățat un lucru foarte important: consistența. Consistența este cea mai importantă resursă; o resursă pe care nu o primești din prima zi și pe care nu ai niciodată cu adevărat lângă tine. Ea există atât timp cât și tu îți asumi lupta și responsabilitatea alături de celălalt.


Cam asta s-a întâmplat în cei 2 ani. Am luptat, mi-am asumat responsabilități alături de din ce în ce mai mulți oameni și consecința a fost consistența a ceea ce facem. Consistența s-a construit alături de echipă. Alături de Andra care în doar 2 ani și-a câștigat dreptul de a coordona departamentul de specialiști, alături de Mădălina care pune suflet, uneori prea mult, în tot ceea ce face, alături de Alex cu care am reușit să construiesc fluxuri de lucru interne și programe de retenție a personalului, încep să construiesc alături de Dinu și Răzvan, două persoane complet antagonice dar care se înțeleg atât de bine împreună, alături de Mădălina cu care construim centralizări și scripturi, alături de Alexa care își dorește foarte mult consistență în performance media. Sunt 7 drumuri diferite pe care merg și eu alături de ei, drumuri care nu au o finalitate, cel puțin nu pentru moment, și ne bucurăm pentru asta. Construim împreună în fiecare zi ceva ce nu știm cum va arăta la final.

Consistența s-a construit alături de echipă dar cu ajutorul clienților. Clienți care și ei și-au arătat consistența în colaborarea cu noi și ne-au susținut. Le mulțumim celor 9 clienți din 49 câți avem în prezent care sunt și acum alături de noi din primele 3 luni de Mavericks. Arată consistență atât din partea noastră cât și din partea lor. Le mulțumim celorlalți 12 de clienți cu care avem o poveste de spus de mai bine de 1 an împreună și celorlalți clienți cu care abia acum începem să construim o relație pe termen lung.

Consistența vine în forme diferite și de multe ori se aprinde în urma unei simple discuții. Am avut multe discuții inițiale care s-au transformat în parteneriate pe termen lung cu agenții. Ca orice relație, începe timid și cu o promisiune pe care am încercat să o îndeplinim și chiar să livrăm mai mult decât cele promise. De multe ori am și reușit, fapt ce a dus la parteneriate pe termen lung unde consistența și lupta continuă reprezintă factori principali pentru care continuăm să dansăm împreună. La fel, parteneriatele cu persoane care au crezut în noi și ne-au recomandat fără să aștepte neapărat ceva în schimb valorează mai mult ca orice pentru noi. Și ne obligă la mai mult, mai bine, mereu.

Consistența este o consecință dar ea există și luptăm în fiecare zi pentru ea datorită prietenilor. Prieteni care sunt foarte mulți și care fiecare din ei ne-au susținut în felul lor. De la treziri la realitate și critici la felicitări și încurajări pe tot parcursul drumului. O parte importantă din ei au fost săptămâna trecută la petrecere și îi poți vedea în toată splendoarea lor în pozele făcute de alți prieteni buni ai noștri dar sunt mult mai mulți alături de noi. Cu și pentru ei construim consistența aceasta care fac ca mecanismul să se învârtă.

+1 este un alt motiv. Și nu mă refer la G+ ci la jumătatea mereu mai bună care este alături de noi și alături de care suferim sau ne bucurăm după program. Care ne ascultă toate poveștile, toate momentele care vin și pleacă dar care atunci sunt totul și definesc fundamental existența noastră. Doar că momentul trece și existența se schimbă și evoluează și uită de acel moment care ar fi părut să fie de netrecut. Și pentru ei construim și cu ei construim această consistență. Și pentru cei care ne acceptă așa cum suntem: familia – mame, tați, frați și surori. Pentru că au încredere în noi chiar dacă nu știu exact ce facem dar au încredere că putem reuși indiferent de ce obstacole avem pe drum.

Spatial thanks. Acesta este mesajul nostru; spatial thanks tuturor celor care ne ajută să avem această consistență și să ducem lucrurile mereu mai departe. Le-am mulțumit celor 7 Mavericks, clienților, partenerilor, prietenilor și celor mai apropiate persoane de lângă noi dar nu le-am mulțumit celor care sunt alături de noi într-o altă dimensiune, cea digitală. Îți mulțumesc ție, cel care citește acum acest articol sau care citește săptămânal articolele cu #7pesăptămână sau ne dai like sau love pozelor uneori fără prea mult sens și complet amatoare pe care le punem pe Facebook sau Instagram. Chiar și ție, cel care ne dai cu seen.

Spatial thanks to everybody on board. 2 light years of wicked performance media.

Și promisiunea este la și mai mulți, alături de voi. Așa, Mavericks, cum am fost până acum.

7 PE SĂPTĂMÂNĂ #37

Hei, acum a început școala, iar Mavericks stă în prima bancă și a terminat tema de vacanță. Am venit cu ultimele știri din performance media și digital pe care sperăm să le citiți cu plăcere.

  1. Apar primele schimbări în Google Ads privind exact match, ce va include din acest moment și variații ale cuvintelor cheie. https://bit.ly/2OvYcfW
  2. Află anomaliile de consum din interiorul campaniilor de Google Ads cu ajutorul scripturilor.  https://mklnd.com/2MZ68Ko
  3. Apar schimbări de metrici la nivelul Ads Manager-ului oferit de Facebook, precum și schimbări la nivelul platformei. https://mklnd.com/2wRYIgZ
  4. Cine te ajută mai mult la nivel de engagement? O pagină de Facebook sau un Facebook Group? https://bit.ly/2wUiWqj
  5. O analiză asupra a peste 43 de milioane de postări făcute de 20,000 de branduri. https://bit.ly/2KzDkSu
  6. 10 motive pentru care nu reușești să aduci oameni noi pe contul tău de Instagram. https://bit.ly/2ojyGPR
  7. Snapchat se pregătește să țină webinars despre modul în care poți folosi platforma pentru advertising. https://bit.ly/2Q9SstX

Iar pentru articolul extra al săptămânii, află cum te poți descurca cu stresul, mai ales acum, când a început școala.  https://bit.ly/2NbDyVr

 

7 PE SĂPTĂMÂNĂ #36

Deși este toamnă în calendar, sperăm că în inima voastră a rămas tot vară. Am revenit cu seria noastră de articole săptămânale cu noutăți din performance media și digital marketing.

  1. Descoperă un top făcut de cei de la ppchero.com despre ultimele update-uri în formatul ad-urilor din Google Ads. –https://bit.ly/2BEN5zv
  2. Rămânem în zona celor de la ppchero.com cu un articol despre optimizarea conversion rate-ului – https://bit.ly/2MLfyZy
  3. Care este Return of Investment-ul din influence marketing? – https://bit.ly/2LNRMI3
  4. Descoperă cum poți îmbunătăți experiența consumatorilor cu brandul tău – https://bit.ly/2wtPVlY
  5. E-mail marketing a împlinit 40 de ani săptămâna trecută –  https://mklnd.com/2BQTvM2
  6. Un infografic despre cum a arătat social media-ul românesc în luna iulie – https://bit.ly/2NH8h9T
  7. Un ghid despre 7 trucuri pe care le putem utiliza în promovarea pe Facebook și Instagram-  https://bit.ly/2PvioPn

Iar în articolul extra al săptămânii, o lectură despre cum ar trebui să punem știrile prezentului într-un context temporal mai larg   – https://bit.ly/2wGXchw

7 pe săptămână #35

Poate vara se încheie, dar nu și seria noastră de articole săptămânale cu noutăți din performance media și digital marketing.

  1. Echilibrul este principala strategia într-o campanie de marketing. – https://bit.ly/2No8e2m
  2. Cum să folosești noua opțiune de custom Audience în campaniile de Display din Adwords. – https://bit.ly/2BPpBaX
  3. 7 moduri de a genera lead-uri, pentru business-urile mici. – https://bit.ly/2BeHeka
  4. De ce Instagram va deveni cea mai mare platformă de socializare, cum funcționează algoritmul acestuia și 13 moduri prin care îți poți crește engagement-ul acolo. – https://bit.ly/2BQJyyi
  5. Cuvintele-cheie stau la baza unui cont Youtube de succes. – https://bit.ly/2KZTm8u
  6. Toate noutățile cu care Facebook a venit în luna august – https://bit.ly/2fF8UBe – și 5 sfaturi pentru ad-uri performante – https://bit.ly/2MYfWna .
  7. Social Media în 2018 în 8 statistici. – https://bit.ly/2vCxeMB

Bonus, recomandarea noastră de articol non-digital marketing, astăzi despre importanța atitudinii în raport cu inteligența noastră. – https://bit.ly/2woFxO4

7 pe săptămână #34

Mereu ne păstrăm bunele obiceiuri, iar unul dintre ele este articolul nostru din fiecare luni cu noutăți din performance media și digital marketing:

  1. 13 răspunsuri la întrebările tale despre Google Responsive Search Ads. – https://bit.ly/2mqi0Ft
  2. Pentru o bună imagine pentru brand-ului tău pe Instagram, iată câteva sfaturi pentru o pagină de succes: https://bit.ly/2nql2tZ . 2 ani de Instagram Stories în cifre: https://bit.ly/2OKqZNY .
  3. Ce impact a avut Waze Ads asupra unui dealer auto local. – https://selnd.com/2MwZk2c
  4. Ghid pentru utilizarea Pinterest Analytics(https://bit.ly/2MStOvF) și 3 campanii de Pinterest ce au avut succes (https://bit.ly/2nLZojP). Găsiți și tips&tricks la finalul articolului.
  5. Noutăți de la Facebook: shortcut-uri în bara de navigare (https://bit.ly/2vOF05i), un nou proces de autorizare pentru pagini (https://bit.ly/2KR8Mfm), un program de mentorship pentru adminii grupurilor (https://bit.ly/2OrqSqi) și transformarea rating-urilor în recomandări (https://bit.ly/2KySsQ0).
  6. Au fost peste 6.5 milioane de plăți digitale procesate în acest an (o creștere de 45.53%) pe piața românească – https://bit.ly/2MUMdbo .
  7. România se află pe primul loc în ce privește viteza medie de încărcare a site-urilor mobile – https://bit.ly/2BjHZbP . Aici un checklist pentru a verifica dacă site-ul este mobile-friendly: https://bit.ly/2uTuKJd .

Încheiem cu recomandarea noastră de articol non-digital marketing, astăzi despre cum să vă bucurați mai bine de concediu: https://bit.ly/2O9Z9u5 .