Am intrat în luna iulie, adică a 7-a lună în care venim săptămânal către voi cu 7 noutăți din performance media și digital marketing.
- Google face o mișcare foarte importantă de rebranding și, începând cu 24 iulie, Google AdWords va deveni Google Ads – . Tot atunci va fi înlocuită vechea platformă de Google AdWords cu versiunea nouă. – https://selnd.com/2yvpiAz
- Un update asupra funcționării în prezent a algortimului Facebook. –
- Google Messages, acum și pe desktop pentru utiilizatorii Android. – https://tcrn.ch/2IJlY4G
- Facebook introduce reclame cu autoplay în Messenger. –
- Snapchat își modifică platforma pentru a aduce mai multă siguranță datelor userilor. https://mklnd.com/2tKL7qX
- În prezent Facebook testează opțiunea de a putea da ‘mute’ pentru o perioadă anumitor keywords pe care nu le dorești în newsfeed. –
- Care sunt job-urile care vor fi afectate de trecerea la automatizarea completă. –
Avem ca întotdeauna și o recomandare de articol non-digital marketing, despre spațiul privat în fața tehnologiei: .
