7 pe săptămână #48

Salut, începem săptămâna așa cum v-am obișnuit, cu cele 7  știri pe săptămână, una pentru fiecare zi.

  1. Buget vs Bids în Google Ads. O analiză făcută de cei de la wordstream în care o să aflăm cum influențează bugetul zilnic per campanie și bid-ul. Un mic spoiler. Recomandarea celor de la Wordstream este să automatizăm cu precauție https://bit.ly/2TILTAb
  2. Cum să analizăm audiențele din Google Analytics https://bit.ly/2zitilO
  3. Trend-urile pe care le preconizează cei de la Search Engine Journal în luna cadourilor în campaniile de performance media https://selnd.com/2DAVp2D
  4. Instagram se pregătește să elimine like-urilor și followerii ce vin din aplicațiile 3rd party https://bit.ly/2TpdwhL
  5. De ce să folosim Facebook Groups în creșterea business-ului https://mklnd.com/2QiJfm4
  6. Youtube se pregătește să testeze afișarea a două ad-uri înainte de un video https://bit.ly/2PQPJsR
  7. Și unde se pregătesc marketerii din digital să investească în 2019 https://bit.ly/2PiRn6f

Iar dacă ați ajuns până aici, presupun că vreți să aflați și despre știrea extra a săptămânii. Să intrăm în spiritul sărbătorilor, vă lăsăm cu acest articol despre pattern-urile norvegiene de pe pulovere ce au schimbat iernile https://bit.ly/2ReMlo3

7 pe săptămână #47

Hello, hello! Ne-am întors cu #7pesaptamana. Sperăm că aveți coșurile pline după săptămâna trecută și v-ați întors cu chef de citit.

  1. A apărut o nouă strategie de smart bidding în Google Ads numită Target Impression Share. Scopul strategiei? Brand awareness! https://selnd.com/2A68cXs
  2. Un ghid foarte cuprinzător despre campaniile de video în Google Ads în care sunt prezentate toate opțiunile pe care le poți folosi pentru promovarea pe Youtube https://bit.ly/2Ds48Eo
  3. Tocmai a trecut Black Friday, așa că e bine de știut că afacerile de electronice și electrocasnice ar putea depăși 2 miliarde de euro https://bit.ly/2TjFBqo
  4. Câteva sfaturi de digital marketing. Cum poți spune povestea brandului tău în online? https://bit.ly/2RO36Xd
  5. WhatsApp se pregătește pentru introducerea ad-urilor https://bit.ly/2zjYFMd
  6. 10 trend-uri la care trebuie să ne așteptăm în PPC în 2019 https://bit.ly/2PTEQpj
  7. Și alte 4 trend-uri din digital marketing la care ar trebui să ne așteptăm în 2019 https://bit.ly/2zEW0Nr

Iar în încheiere, un articol despre fenomenul podcasturilor și despre modul în care schimbă acestea ideea de storytelling https://bit.ly/2zFyEHj

7 PE SĂPTĂMÂNĂ #46

Salutare! Sunteți pregătiți pentru cea mai mare sărbătoare de e-commerce din an?

  1. Au apărut 4 noi metrici în Google Ads prin care să observăm rank-ul anunțurilor  https://selnd.com/2z1zsH2
  2. Cum să faci un audit asupra datelor din Google Analytics dacă ai un magazin de e-commerce https://bit.ly/2zHnge7
  3. 5 trend-uri de marketing din 2019 în zona de e-commerce  https://bit.ly/2PikMgF
  4. 14 modalități prin care să eviți crearea content-ului „sigur și plictisitor” https://bit.ly/2ODGxTg
  5. 7 modalități prin care poți crește engagement-ul brandului tău pe Instagram https://bit.ly/2yH9AzT
  6. Sunt potrivite postările sponsorizate pe Facebook pentru business-ul tău? https://bit.ly/2Dfqt7Z
  7. 9 exemple de inbound marketing prin care poți aduce public nou https://bit.ly/2QxPUW8

Iar la categoria extra, un articol scurt despre ce trebuie să facem pentru a deveni mai buni la lucrurile la care ne dorim https://bit.ly/2DvH8VM

7 pe săptămână #45

Salutare tuturor! A venit luna lui Black Friday, așa că haideți să ne pregătim de ea cu 7 pe săptămână numărul 45!

  1. Pe Google Ads puteți găsi noi targetări detaliate la nivel demografic și nu numai  https://bit.ly/2AF1jhe
  2. 7 metrici ce trebuie monitorizați în Google Analytics pentru a te asigura că business-ul tău crește https://bit.ly/2AMm6zF
  3. România și Bulgaria au cel mai mare potențial de creștere în zona de e-commerce din Europa de Est https://bit.ly/2JfOJYQ
  4. Ce platformă de social media se potrivește cel mai bine cu business-ul tău https://bit.ly/2AKysbt
  5. Care este cel mai bun CTA pe care îl poți utiliza în campaniile de Facebook Ads? https://bit.ly/2CYQb0i
  6. 6 tool-uri alternative pentru a găsi cuvintele cheie pe lângă Keyword Planner Tool-ul oferit de Google https://bit.ly/2zwy7Hw
  7. 6 greșeli pe care le-a făcut un specialist în campaniile de Google Ads și cum ar acționa în prezent https://bit.ly/2SL05Iy

Iar la articolul extra al săptămânii, vă lăsăm cu un articol despre sănătatea mintală și de ce ar trebui discutate lucrurile acestea la birou  https://bit.ly/2DhaAPl

7 pe săptămână #44

Salut! Ne-am întors cu 7 pe săptămână, de data asta o să fie despre ecommerce, Google Ads și digital marketing la modul general. 

  1. O listă de negative ajută întotdeauna, mai ales în campaniile de search, nu-i așa? https://bit.ly/2Swshii
  2. Google schimbă definiția engagmentului atunci când utilizatorul vizualizează un video pe Youtube https://mklnd.com/2CO4Dcs
  3. Aflăm de la Forbes care sunt cele 5 motive pentru care europenii nu cumpără online https://bit.ly/2RqaYOD
  4. 5 feluri de a-ți îmbunătăți strategia de digital marketing în 2019 https://bit.ly/2R4dKZB
  5. Cele mai interesante update-uri de pe Instagram în luna octombrie https://bit.ly/2y3RuoR
  6. Un articol complet despre user experience despre cum ar trebui să arate pagina de checkout pentru un site de ecommerce https://bit.ly/2z7QL8B
  7. În încheiere ne întoarcem la Forbes cu un articol despre viitorul pe care îl va avea digital marketing https://bit.ly/2qhvVzC

Iar în articolul extra al săptămânii, vă lăsăm cu cei de la Harvard Business Review și modalități de a ameliora dependența de social media https://bit.ly/2yoxZtX