Salut! A început ultima săptămâna din prima lună de primăvară. Sperăm ca articolele de săptămâna asta să meargă cu o cafea bună luni dimineața, chiar dacă o să fie la Starbucks sau 5TOGO.

  1. Începem cu un sfat de la Searchengineland. Să folosim Audience Insights în Google Ads pentru campaniile de awareness (display) https://selnd.com/2U2MG29
  2. Store Visits în Google Analytics. Cum funcționează și cum putem utiliza raportul
  3. 47% la sută din consumatori folosesc Adblocker și alte date interesante de săptămâna trecută în digital marketing
  4. O serie de acronime de termeni de marketing ce pot fi util oricui
  5. Un ghid pentru cei non-scriitori prin care să învățăm să comunicăm în social media pentru un brand sau chiar pe contul personal
  6. Un sfat mai nonconformist de pe Wordstream. 8 feluri în care putem folosi imaginile stock în ad-uri
  7. Instagram a introdus Instagram Checkout, o modalitate nouă de a cumpăra de la brand-uri fără a mai părăsi astfel aplicația

Pentru articolul extra de săptămâna aceasta, vă lăsăm cu întrebarea – ne ajută într-un fel să facem pauze de social media? Și dacă da, cum? – . Și un nou podcast plin de sfaturi din tot ceea ce poate însemna marketingul –